vrijdag 10 juli 2015

Probleem Vrijdag #1: PS4 Controller kapot en Broodjes Frikandel


Ik werd vandaag wakker en ik dacht: 'Ik ga gamen.'
ik zat op mijn stoel en ik keek rond. Waar is mijn PS4 controller?
ik keek op de grond, daar was hij. Ik kon er er net niet bij  [zie foto 1]
Omdat ik zoveel eet heb ik geen zin om van mijn stoel te komen!
Ik denk dat dit probleem heel herkenbaar is bij de jongeren van tegenwoordig. Naja ik deed mijn stoel iets naar achter met veel moeite en pakte hem op. Eindelijk kon ik lekker gamen. Omdat ik ik nog boos was van het rollen op mijn stoel, ging ik GTA V spelen. Ik werd wild de politie kwam en ik werd gearresteerd. Toen was ik zo kwaad boos PISLINK dat ik mijn controller uit het raam gooide. [zie foto 2] 
Ik belde mijn schoonmaker op om mijn controller te halen.
en ik gaf haar 5 cent. Maar hij was dus kapot. Toen werd ik helemaal PISLINK ik deed mijn bureau la open ik pakte al mijn broodjes frikandel en flikkerde ze allemaal raam. ik dacht toen: 'shit ik heb nu geen eten meer.'
Even een tijd later , toen ik was afgekoeld door 5 repen chocola te eten, belde ik de klantenservice van Mediamarkt. Ik zei tegen de debiel achter de telefoon dat ik niet meer kon lopen en ik een nieuwe PS4 controller nodig had. Ik zei tegen hem dat mijn schoonmaakster de sleutel onder de deurmat had gelegd. (of hij hem naar boven wilde brengen). Zo gezegd, Zo gedaan.
Toen belde ik de supermarkt of zij de broodjes frikandel ook wilden brengen.
Nu ben ik te lui om verder te typen (man, wat krijg je kramp van typen!)
Ik ga weer eten , veel plezier met je leven.

Gelukkig is alle opgelost, tot volgende week! 

1 opmerking:

  1. oke tering leuk jij bent echt tering dik je lijkt op mootje en duncan en meta je bent een fucking dikke gans doei

    BeantwoordenVerwijderen